friends

Tuesday, July 26, 2011

ehh come on chill la!

As always, hari Isnin is one of the packed classes for me. To make things worst, tomorrow which is Tuesday, lagi lah yang teramat packed! I have four straight classes. Takda break lansung. Tapi khabarnya, class AIS telah di tunda yahooo! khabarnya lah. Khabar angin ni kadang2 buat menyirap jek! And also, esok I ada presentation for my law class. Giler lah sekarang baru nak type nak print esok then photostat then nak present at 10.15. ni baru namanya melayu sejati buat kerja last minute. Ni kalau tetibe malam ni black out satu Dungun sampai pagi esok, maun aku pergi KT just nak settle kan hand out ni ohhh jgn lah macam tu please!


pergi court mintak cerai pakai macam ni boleh tak :D

So esok is one of my big day. I ada presentation and also this presentation agak tinggi markahnya. So I'm really hoping to do my best. Tadi pun I prgi lepak rumah jihan sebab die and I kan satu group so dia tolong I with my case yang memeningkan ni. Nak cakap byk pun, I tgh blur since this case is about bringing in a new partner into your firm. Tak tahu lah tapi in my opinion, apa salahnya kan if you bring someone new into your firm. Bukan lah nak menegak kan perumpamaan ' the more the merrier ' tapi when you bring in someone new into your firm, bukan ke lagi byk idea boleh dicurahkan and usually these new people mmg akan menbawa idea yang memberansangkan dan sudah tentunya fresh ideas, And also, you can gain more profits since the new partner will contribute capital to your firm/company. But, in the eyes of law, you can only bring new partner with the consent of all partners. So if sorang taknak then tak dapat la deh, g ah cari firm lain!

So basically that is what I am going to present tomorrow morning.! Wish me luck :)

No comments: