friends

Friday, October 22, 2010

melodyca...

the boys are in town for a few days for their presentations and catching up with friends too :))
walaweeiii lame giler kot xjmpe
korang sume..!! 
da la kn masing2 duduk lain negeri kot...
Kelantan, Kedah , Johor, Selangor n Negeri Sembilan
byk jugak la activity yang kitorang haha as always bermesra di mall..!! bowling, fools call, makan..
nak karoke cm xsyok jek plak sbb that time just gua, ika, tyra n teh...
nk battle voice confirm2 la gua camp kan (^_^) 
ini ari ape ek..?? 
haaa, rabu sbb mase tu gua baru jek smpai Dungun, 
act xsmpai pun la sbb turun kat mesra mall 
sbb ika teh n tyra dtg sane so gua turun kat mm then balik dungun dgn dorang.., 
smpai dungun jek trus g kedai makan sbb malam tu semi Kedah-Kelantan and N9-JFC..
gua sokong mane..?? sah2 la n9 wei..!! and Kedah heheh <3
habis je tgk bola trus cabut balik campus sbb time da nk kul 11 kang malas la nk ngadap pak gad tu..

on the next day.., lepak lagi... waaaa... tapi lagi meriah sbb tgari tu g lunch nasi kukus kat Johan, then ptg2 around 6 cmtu teh dtg jeput kat redang sama dgn ika n tyra n amir..!! amir smpai Dungun ptg tu dlm pukul 5 cmtu la.. ptut la mse teh drop ika kat Redang 2 tu nmpak ika duk belakang.., rupe2 nye amir ade la wei..!!!

da tu mse lepak kat gadung tu..,
bebudak ni haha x habis2 duk nk nganjing gua dgn 'mamat' tu.., 
da2 la tu abg2 n kakak2 oy..! gua xda feeling lagi la dgn die..
dulu boley la mase gua zaman hingusan lagi now mane ade lagi da...,
da berlalu da zaman2 tu sume oke..! pah ceroh duk nk nganjing kami tapi tak pa.., 
ala membe3 bse la
tapi ingat kn habis kat situ gak., da tu bler da cukup korum lagi la kitorang kene
tapi this time x truk cm tadi.., mybe dorang tau gua malu kottt..!!
n also he was there so x manis la nganjing kitorg kn..
n also masing2 da ade orang lain 
xkn la gua nk kat die lagi kot..?????

malam tu jugak kami jamming kat studio gemilang..,
 tbaekkk punya setelah sekian lama memendam akhirnya dapat gak gua nyanyi barang 3 4 lai lagu..,
mule2 just gua, teh n amir.., then smpai beego..,
pastu pinjam WSN beego jap sbb gua nk balik redang tukar baju..,
then mse gua smpai balik kat studio tgk2 alem pun da ade..
ok2.., otw nak cukup da ni.., tgh duk adjust2 itu ini sume.,
muncul sudin n wan..,
n now la baru boley jamming sue org da ade..!!!
lepas tu kn mse dorang duk tune sume2 tu kn...
ala bse la almost 5 months kot x jam..,
mmg almost hilang skill gak la..
amir plak ley lupe lirik lagu lagi x ley blah... hahahah..
mse dorang wan n beego duk tuning ntah pe2 yg gua x brape nk paham tu kn..,
 mmg melepeng(melopong) gak la gua n sudin tgk dorang berdue tu..
gler power bai..!!! 
jatuh cinta gak la gua barang seminit due.
hakhak,..!
da tu bler part goreng tu lagi la boley masak kot ahahha..!!
tapi mlm ni beego baik sikit he did not goreng at my face like he did before..!
after jamming perut pun sama gak la kn nk jam jugak..
then gua 1 krete dgn wan, sudin, amir n tyra..
teh, beego n ika plak 1 krete..
makan n shisha :)))

like sister like brother


ika

teh the drummer

sudin the bassist 

me :)

amir the vocalist

beego and sudin

wan 2nd guitarist

beego the lead guitarist

alem actually main bass tapi ni gatal2 main guitar wan ;)

wan n amir tadak kerje..

p/s: nnti konvo ke biler2 ke kite lepak lagi oke :))
sayang kamu sume (ecewahh)

No comments: