friends

Wednesday, November 16, 2011

piala datang pilah

As my post here, I guess ramai yang dah tau pasal ni kan kan kan kan.
so malas lah nak gebang banyak banyak kali.
I am not the type of fan which will tell you the same thing over and over and over again..,
about their football team that had gotten the CHAMPION title on 
2011 Malaysian Cup.
you know, the word CHAMPION, like WINNER.
ohh and again, CHAMPION.
no, I am so not like that -.-


ohhh janggggg!


abang botak ! ! !

see shukor adan there!

I also brought my little cousin farish along 

ZAQUAN !!! aaaa pengsannn!

we bumped into each other there.


kalau budak kecik senang je dapat naik stage amek gambar dgn piala .
agicism much ..??

kat padang MDKP tu kan ramai giler warga Pilah.
ye lah nak tengok piala kan.
sape2 nak test market tu boleh la 
cough*jambu*cough

berbaloi baloi rasa bayar 30 beli ticket final
berbaloi baloi rasa drive pergi stadium shah alam
berbaloi baloi rasa menjerit bila ns gol
berbaloi baloi rasa sampai rumah pukul 3 pagi


No comments: