friends

Monday, September 26, 2011

you make me wanna surrender myself

the lack of updates these past a few days adalah disebabkan ke-busy-an yang terlampau di sebabkan tekanan perasaan akibat final exam. Eceh poyo. Busy konon padahal pergi McD Kerteh malam2 buta boleh je :D

Well well well. I dah habis dua paper for this final exam. Taxation and Law. All I can say for these two papers is xoxo je, suam suam kuku je. Biasalah ada yang boleh jawab ada yang I blur tahap nak mampos. Bukan tak study, study dah tapi susah jugak. The questions were not that hard if only you study well. Kalau tak study mana nak dapat jawab!

And also, I have moved into my new crib officially. Before this I have been back and forth between college and rumah sewa.Balik bilik kat hostel was just for mandi after mandi balik rumah balik to study and tido. Bayangkan pagi2 seawal pukul 10 dah balik college dengan muka tak mandi ^____^. So last Monday, I was officially living in this house. No more ulang alik lagi dah penat tauuuuu.

dah exammm dah pun!

I still have 4 papers to go. Coming is Marketing. ramai cakap senang sebab boleh goreng macam goreng ayam tu tapi kalau lupe point nak elaborate macam mana? Susah juga jadinya nanti. So harap2 rakan rakan di luar sana doakan kejayaan beta di dewan peperiksaan ye!

and for Awin, you are just one mean friend! Kau balik rumahhhhhhhhhhhhhh tengah2 berperang ni? what a nice friend you are siap comment " bel aku kat rumah" okay I hate love you my friend!

p/s : orang di sanaaa yang tengah holiday kat Europe tu ingat2 lah I kat sini yang tengah exam have fun :)
london london london bridge bak kate Fergieeee!

No comments: