friends

Monday, February 28, 2011

more than good hooks

Lately ni kan, rajennnn giler jari jemari halus ni menaip and meng-hapdate blog. Kalau dulu, malas tahap nak hidup, la ni tak tau la kenapa rajin je bercerita dongeng. Maybe sebab baru habis test kot :p

Well, as most of you know metal band, Asking Alexandria is coming to Malaysia this 29th May. Damn, masa tu I'm about to start the new sem. Alahh.., tak boleh tukar date ke? Awal kan sikit ke..... Alem and Beego pulak dah plan nak pergi same. Maybe I will tag along kot. Tu pun kalau dorang bagi ikut. Biase la, abang2 mane nak bawak adik perempuan dorang p concert! Kedekut + poyo = alem beego! hehehe I still sayang both of you ( bawak la gua bai gua nak ikut!!! )

my monkey men <3

Hmm, oh ya! Last week, masa Jiot and Abby datang bilik, I bought this new bad sheet from Jiot, cantik bai! And its not cartoon or pink anymore. People change, so do I. Takkan nak cartoon or pink je kan! Tak ayu la macam tu bai! So childish la! C'mon la der, gua dah 20 kot! Bukan 10 eceh!

Lagi satu, Jiot ni kan, ni semua la ni buat nafkah gua bulan ni cepat je habis. Nasib baik Abby and Jiot yang datang jual dgn muka tak malu dorang tu, kalau orang lain sumpah gua tak beli. Ni sume strategi bai strategi! Ini hari, mak cik jual air tebu tepi simpang nak masuk taman gua tu pun meletakkan anak gadis atau teruna beliau sbg daya tarikan pelancong datang beli air kat gerai beliau tu. Tu baru nama strategi tarik pelanggan. Takkan semua ni gua nak cakap jugak! Business bai business!!

tempat beradu sem ni. cantik tak cadar baruuuuuuuuuuuu!!
(p/s: love the pics :))

Macam petang ni tadi kan, gua skipped Bel class and  followed Apih and Wan pekena cendol sekali kat tepi pantai. Ni semua because dah lame tak makan air batu jagung. Tak cukup gua punya gua rembat Apih punya pulak! Biar la, dia kena la beralah kan ;)

Ni nak kasi tau sama semua penduduk kampung Redang!!! Dgr ni dgr ni!! Tadi bella pergi PC Fair kat DA. Gua beli cooler pad bai! Kaler pink lagi! Lu ade? Tak de kan gua tau lalala :p

my new cooler pad <3

Malam ni nak pergi beronggeng kat Stadium! Ladies nite ladies nite!!


No comments: